Известие

Collapse
No announcement yet.

Градусите на таблото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Градусите на таблото?

    Някой знае ли как са разчертани градусите на 164-ката? Оня ден като карах със 180 с ТД-то нещо много взе да ми загрява колата, стрелката отиде 2 чертички след 90 градуса. Уплаших се и намалих, защото мислех че е качила около 110 градуса. След като се замислех после, се сетих, че всъщност може и да не са 110 а 100 градусите, защото до 120 градуса има 4 чертички а не 3. Значи логично е някъде да са индикирани междинни 5 градуса. Дано да са след 90 че иначе верно е качила 110 градуса. Същото е и до 90 градуса. Има 1 чертичка в повече Мисля че е логично преди 90 чертичката да показва 85 а след 90 да показва 95 градуса, но дали е така... и на идея си нямам. Всичко може да се очаква от жабарите. Помагайте, дали е така или бях на път да я прегрея? И също така, нормално ли е да дигне 100 градуса дизеляка при 180-190 км/ч. (това са около 3500 оборота, ако не греша, може и да са малко повече) И колко е максимума, преди да прегрея?
    Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
    Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
    ... и двете зелени

  • #2
    Споко на мен ми е светкала и лампичката,а стрелката закова 120*.Нищо няма да и стане за едно прегряване за 1-2 минути. 3500 оборота са към 160км 190 бяха към 4000.Със 190 съм карал няколко километра и температурата си седеше на 85*.Мисля,че до 100* е позволено от 100 нагоре става лошо.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Ти си като мен.

      Дебела - 80
      Малка - 85
      Център - 90
      После - 95
      Дебела - 100
      МАлка 110
      Финал - 120

      А на мен дори ми показва и грешни температури при сменени всички датчици /3 на брой :-0/. С между 3 и 6 градуса повече е натаблото спрямо екзаминера...
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • #4
        Мерси Григоре, и аз мислех че са така градусите. Но за по-сигурно реших да попитам. Много странно че има коли на които в средата им е 70 градуса... да не са стари табла? Даже май някой ми каза че мойто табло е сменяно, щом в средата е 90 градуса, а не 70. На снимката на таблото на дизела в книжката, 70 -те градуса са в средата. Някой с по нови дизеляци (след 94) да сподели как са му градусите. Дали в средата са 90 или 70
        Alfa Romeo 164 Super TD '94 - sold
        Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark '91 - will be revived
        ... и двете зелени

        Comment


        • #5
          Споко, старите са с други градуси. 164 2.0 Т.С. 90 година центъра е 80... за дизелите не знам.
          2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
          GSM: 0888 520 600

          Comment


          • #6
            И на старите дизели в средата е 80.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              На мен на средата ми е 70Перките се вклучват на първи режим малко след следващата по-тънка линия,демек около 81-83 градуса,а на втори режим-една идея преди следващата по-дебела линия,демек 87-88 градусаТова ми е тавана на температуратаКато я взех,имаше проблем с едната глава и ми светка лампата на 110 градуса,но без последствия
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от virusalfa
                На мен на средата ми е 70Перките се вклучват на първи режим малко след следващата по-тънка линия,демек около 81-83 градуса,а на втори режим-една идея преди следващата по-дебела линия,демек 87-88 градусаТова ми е тавана на температуратаКато я взех,имаше проблем с едната глава и ми светка лампата на 110 градуса,но без последствия
                Вирусе, аз съм с бензинов мотор и при мен таблото е същото. Средната ми цифра е 70, най-ниската 30, най-високата ми е 110. Примен също там някъде включва вентилаторите и доста хора я гледат така като видят че температурния датчик ми е на 70 градуса нормална раотна температура и малко след това включва перка. Ето че не съм единствения и вече съм много по-спокоен. Мерси
                ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                Comment


                • #9
                  Странно На черната в средата е 90* и перката се включва към 85* Явно през годините таблата са различни.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    За другите модели незнам, но на 164 уреда за температура на водата е мноооооого неточен! +- 6 градуса...
                    Lancia Phedra 2,2HDI Alfa Romeo 164 2,5TD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от filco
                      За другите модели незнам, но на 164 уреда за температура на водата е мноооооого неточен! +- 6 градуса...
                      Абе дали е неточен не знам,не съм го карал в Метрология Яма от на Фолкговнаген нема по-неточен уред!По Питагоровата теорема явно ги сметат работните температурите,показваше на буса леко над средата,но много далеч от орагжевата зона(разбирай червената).Добре,че съм си монтирал допълнително един спиртен термометър,който е турски,но показва вернно.Извря антифриза(нещо нормално за марката),а оригиналниа термометър си стоеше в нормални граници.Такива екстри като контролни лампи-забрави!Ебати боклуците
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment

                      Working...
                      X